俺達、消防団!We are volunteer fire man.

3月5日水曜日 

今日も曇り

俺達、消防団

去年の忘年会の様子



みんなで小値賀を守る。

先週、消防訓練もあり、初めて参加。

サイレンが鳴る前から、緊張

訓練と分かっても、初めての経験

ドキドキ

パヲーン~~~~~~~~~~~~~

みんな顔つきが変わり、現場へ直行

何もできませんでした。

チーン


だから訓練があるのさ

小値賀を守るために、毎月点検や団員の団結会があるのだ。

たくさんの経験をさせてもらってます。

いいね!

ふるさと!

頑張ろう!

私!

いつも笑顔で。


2014/3/5

Still cloudy sky.

Last year, we had end of year party for Volunteer fire department.


We keep watching no fire, protect of fire in Ojika.

Last Sunday, I participated fire drill first time.

I was a bit nervous, even I know what's going on, 

When sirens warning start fire drill, everybody was tense, 

I was just watching what people done. 

I cannot do anything more than this time 

New experience!

Have butterflies in my stomach ^-^

Love hometown. 

Always smile. 

Snow monkeys in Nagano. 

Rafting in Tokushima. 

My tour in Nikko

Last night supper

NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment