宝の島。Treasure island.

こんばんは!

天気は今晩から、荒れ模様!

風が強くなってきました。

明日は、船欠航かな?


最近

奥さんと、海岸やビーチ、山に行って、流木捜しにはまってます。

私達には、芸術や作品に見えます。


素晴らしい

皆さんにも、流木の良さを感じてもらえたら嬉しいです。

いろいろ流木作品を作ってみます。

小値賀には、まだまだたくさんの宝が、隠れてますね。


流木捜し、これも新しい体験ですね。

次は何をしようかな?

先には、何が待ってるかな?

Good evening. 

Today's weather is getting bad.  

I heard the wind blew and rain harder now.  

No ferry tomorrow. 

Survive of nature 


Recently, I and my wife love to go beach, seashore, mountain, looking for driftwoods in Ojika. 

We sometimes found the art of driftwoods. 

This is type of art for us. 

Treasure 



Would you like to find driftwoods with us in treasure island. 

Ojika is treasure island. 

What are we going to do next? 

So exciting!!! 

Life is great. 

Today's dinner. 


I love Kyoto. 


NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment