こんにちはと何気ないあいさつでも100万のことにつながる可能性がある。A simple hello could lead to a million things

こんにちは!
Hello!

天気も回復してすこし暖かい小値賀島です。
Today's weather was getting better compare a few days ago.

今日は依頼されてたバスガイドツアー in Ojika island をさせていただきました。
Today I did bus tour in Ojika island.

1時間の短いバスツアー
Just a hour tour by bus

バスツアーは初体験
First experience for me I did bus tour in my life

緊張はしましたが
I was a bit nervous 

いざ
When tour was start

ツアーが始まると私もプロフェショナル
I was a professional tour guide, believe by myself I know I can do!

小値賀の素晴らしさ
I showed beautiful views of Ojika island.

小値賀の今を伝えてきました。
I told stories about Ojika island of today!

私の弾丸トーク
A tightly scheduled tour

たくさんの笑いもあり
Laughing out loud

楽しいツアーができてとてもよかったです。
It was great fun time with them.

外国人をガイドしてきて
I did a lot of English tours

日本人にできないわけがない!
There is no reason I know I can do Japanese tour

これからは、もっと小値賀のガイドをやっていこうと思ってます。
From now on, I will do more tours guide in Ojika island.

私が大好きな言葉で
My favorite words is

A simple hello could lead to a million things

何気ないHelloが100万のことにつながる可能性がある。

今回も御縁です
Today is great chance and fate for me

何気ない挨拶(Hello)がきっかけで、いろいろな物語、未来
I just want to say Hello and great smile, make a lot of stories and future.

そして人と人がつながる可能性がある
And connect with people

まずは最初のこんにちは
First, I will say Konichiwa

特大のスマイルで
Then big smile!

スマイルが勝利に導いてくれました。
Smile will lead me to victory!

バスツアーの御縁でたくさんの人と繋がることができとてもよかったです。
I was very happy to do bus tour today, met a lot of people and connected with them and someday in future.

日本だけど日本じゃない雰囲気
Ojika island is Japan but not feel like Japan

物(もの)はないけど
Not many things in Ojika island

But

人の優しさがある島は
We have island people's gentle in Ojika island

ハンパない!
So cool!

ガイドができることに感謝です。
I grateful I did bus tour today!

いつも私は正直者です!
Honesty!


最高な1日でした。
Have a nice day!

NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment