私はさよならとは言いません! I don't want to say Good bye また会いましょうと I always say See you Again!

こんにちは!
Hello

現在小値賀島大雨です!
Right now Ojika island is heavy raining.

日本全国おかしな天気が続いてます。
How crazy weather everywhere in Japan.

これも温暖化が原因なんでしょうか? 
Is global warming the cause of that?

エアコンも使わない夏って
I can not believe I don't use air conditioner in summer.

何回も言ってるように小値賀の夏は終わりました。
I wrote many times in my blog, summer of Ojika is over!

秋が近づいてます。
Now fall is around the corner.

昨日は旅立ちがありました。
Yesterday was new departure from Ojika island.

一緒に観光協会で働いたご家族が小値賀島を旅立ちました。
One of the family who was working tourism office with me, they start new departure from Ojika island. 

とても残念です。
What a pity happen.

人を増やすより今住んでる人が小値賀島に残ってくれること
I understand more people come to live in Ojika, more important thing is that an inhabitant resident want to stay Ojika island for long time

このことが小値賀島のこれからの課題ですね!
This is Ojika island's next research task.

今頑張ってる人を大切に
It is important to be people who try to their best in life of Ojika

人と人のつながりを大切に
It is important to be connection with people.

私はこれからも
I will do my way

コツコツとブログで発信することによって、私のこと、小値賀島のことを好きになってくれる人が増えるように関係性を作っていくことが大切だと信じてます。
I try to transmit myself, about Ojika from my blog, then people who like or interested Ojika island and me more and more,  I believe that my way make great relationship between us and in future.

時代が変わった今
Times have changed now!

遠くても近くにいるあなたとのつながってる関係性を継続できるように!
I want to continue to connect people even far away from you.
.
忘れられないように、ゆるやかなにつながっていくことです。
You don't forget me, keep connect, like gradual 

将来必ず出会えるあなたとの関係をゆるやかに築いていけたらいいなーって思ってます。
In future when I meet you, keep my way and do my best connect with you.

島宿御縁は人との御縁を大切にオープンします。
We will open Island INN call Goen in future soon, the most important thing is connect with people.

世界中の人とも出会える宿に!
People can meet all of the world in our INN.

体験という最高の経験を
For you will have valuable experiences.

体験というのは、モノというよりコトです。

モノ以外の要素

モノにまつわる物語だったり、人の思いだったり、素晴らしい生活だったり、問題解決だったり。

そういい(コト)体験が、関係性を作ってくれると思います。

SNSを使って情報発信

役立つ情報

面白い情報

私らしい情報を伝えていけたらいいですね

今回の旅立ちでも
This time I said my coworker

私はさよならとは言いません!
I don't want to say Good bye

また会いましょうと
I always say See you Again!

Please happy smile

NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment