ウナギBBQ感謝祭パーティー2014!Thanks giving day party of EEL BBQ at my parents house 2014!  

こんにちは!
Hello!

ウナギBBQ無事に終わりました。
It was great BBQ party and amazing time with all!

私達は昼の準備から夜11時まで楽しいBBQでした。
We went to prepare after lunch, had a great time until 11:00 PM.

最後は夜の3時までパーティーは続いたらしいです。
Party was continued until 3:00 AM this morning!

パーティー前みんなで準備風景
Before party a few people came and helped us!

本当に感謝です。
We are very grateful for your help! 

最初のお客様は
First guest was

ファミリーです!
family!

子供の笑顔は小値賀の希望です!
Children's smile is our(Ojika) hope 

みんな初めてウナギ食べたんだって!
Most of the children ate ell first time.

美味しい!
They said it's delicious 

小値賀の天然のウナギです!
Wild eel in Ojika island.

みてください!
Take look this!

この量!
Amazing!

毎年ウナギの数は減ってます!
According to the news, the number of eels has been decreasing every years.

私も今年は1回だけ釣りに行って5匹釣りました。
This year I went to fishing eel one time, got 5 eels. 

ブログチェックしてみて
Please read my blog
http://shimayadogoen.blogspot.jp/2014/06/i-went-to-challenge-fishing-eel-first.html

凄いでしょ?
Impressive


20年続く伝統の秘伝たれ
Our traditional family's secret sauce last for 20 years. 

今年のウナギも
This year of eel was

ハンパなく美味しかったです。
Beautiful taste

他にもたくさんの差し入れや料理を作りました。
People presented a lot of beer and food.

サザエや鯛
Turban shell and sea bream 


お腹減ってきたでしょ?
Are you hungry now? 

早い時間はのんびり食べることができましたね!
Before many people came to BBQ, we had relaxing and ate food.

私も会話したり、ビールや料理を配膳したり、最高の時間でした。
I also talked people, enjoy to drink and food, it was amazing time with them.

人生楽しんでナンボです!
Many laughter, Happy life


8時過ぎには庭にはたくさんの人!
After 8:00 PM there were already a lot of people.

写真を撮る余裕もなくなります。
I could not afford to take pictures around this time.

酔っ払ってきて楽しくなちゃうから!

人間は一人では生きていけません。
Man can not live alone

だから家族や友達まわりには、たくさんの人々がいます。
That's why we live with our family or have friends around us

BBQに来てくれて感謝です。
People who came our BBQ party, we are very grateful for coming.
写真もここまで
That's all I took pictures

9時過ぎからはお酒もグイグイ!
After 9:00 PM I was drunk and happy smile!

フィーバーナイトでした!
It was fever night!

70人ぐらいの人が集まり
Maybe more than 70 people came to enjoy our BBQ party!

たくさんの笑顔とたくさんの人の御縁が生まれたBBQになったと思います!
I saw a lot of happy smile, and people had new encounter and made human relation in this BBQ party

最高のウナギBBQ感謝祭になりました。

夏が終わりました。
Summer was over 2014!

また来年!
See you next year of 2015!

次はあなたがBBQへ
Next time I am going to call you and come to enjoy our BBQ party!

ありがとう!
Thank you very much
NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment