消防団の火災訓練参加してきました。I participated a fire drill of volunteer fire corps.

こんにちは
Hello

昨日は朝から雷雨の小値賀島でした。
Yesterday was heavy raining in Ojika island!

雨にも負けず
We will not give in the rain.

消防団の火災訓練参加してきました。
I participated  a fire drill of volunteer fire corps.

小値賀島の安全のため
For safety in Ojika island

地域貢献のため
For regional contribution

人との繋がりのため
For connection with people.

昨日は全分団員頑張りました。
We did the best yesterday!

私は小値賀町3分団に入り一年になり
I joined Ojika island Corps Spuad 3 last this time.  

I am dominate it!

火災訓練も少しは役に立てたと思います。
I did my best and could be of even a little help.

火災が起きた時に動けるための訓練
This is training for when fire breaks out!

訓練でさえ緊張する
It was very important for it

大切ですね。

疲れましたが
I was a bit tired 

また新しい経験
However I had a new experience again!

島ライフ
I enjoy island life!

ハンパね〜!
Amazing time!

夜は3分団で宴会
Last night we had a wrap up party with member of corp spuad 3.

モツ鍋とビールは最高でした。
Hot pot and beer was best last night!

団結は力なり!
Strength in unity!

飲みニケーションも大切です。
It is very important communicating while drinking with

2014年火災がゼロでありますように!
I am hoping that no fire in 2014!

Have a wonderful day!

NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment